![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-03-2012
Şehir: Denizli
Mesajlar: 963
|
Ben önce balkonda yetiştirmeyi düşünüyorum, toprağa belki daha sonra geçirebilirim. Şimdilik tohumlar bir köpük kahve bardağına ekili. Burada -3'ten -39'a kadar yetişebileceği yazıyor. Ben de sabah güneşi alan balkonuma atıyorum o zaman dicentra eximia'mı. |
|
|
|
|
|