![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Benim 3 tane sümbülüm var. Balkonda 2-3 gün arayla suluyorum mis kokulu çiçekleri var şu anda üzerinde. Çiçekler kuruyunca kesip saksıyı gölgelik bir yerde bekletiyorum. Kasım ayında sulamaya başlıyorum yine harika çiçekler veriyor. |
|
|
|
![]() |
|
|