![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba arkadaşlar, Çiçeğimin gelişimi durmuş hiç yaprak çıkarmıyordu, sonra baktım kaybolmaya başlamış. 3 yıldır aynı saksıda dışardaydı, dün gece dayanamayıp saksıyı boşalttığımda şok oldum, saksıda hiç toprak kalmamış, sadece kökler hakim. Hemen 3 ayrı saksıya rahat edecekleri şekilde ayırdım, umarım toparlanırlar. |
|
|
|
|
|