![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-10-2008
Şehir: Bolu
Mesajlar: 239
|
Ben de şakayık aldım bahçe için ama bahçeye ekmesemmi balkonda bakmaya doyamıyorum. Benim şakayık çiçeğim ne zaman ağaç olur? Bir de şakayık çoğalır mı kasımpatı çiçeği gibi yani yayılır mı? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Bunlar rananculus.Şakayık daha çok güle benziyor.Yapı bakımından.Artık ağaççık mı denir,çalı mı bilmiyorum. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| düğün çiçeği, ranunculus |
|
|