![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 11-09-2010
Şehir: İzmit
Mesajlar: 33
|
Bende bu çiçeği çok beğendim acaba dikim zamanı ne zaman ,ben evde saksıda yetiştirmeyi düşünüyorum bakımı zor mudur yardımcı olacak arkadaşlara şimiden çok taşekkür ederim,ben evimde bu güzelliği görmek koklamak istiyorum. |
|
|
|
|
|