![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın Cetvel, bu söylediğinizi yapabilmeniz mümkün değil malesef. Ben bu yıl bahardan beri takip ediyorum. Dikim yapılan yeri oturduğum yerden görebiliyorum. Yani o kadar yakınım. Laleler solduktan sonra daha soğanlar oluşmadan, yeni çiçekleri dikmek için söküyorlar.Sökümde gözden kaçanlar ise, daha sonraki dikimlerde kaldırılıyor. Geçen hafta mıntıka temizliği yapılan, çalı çırpı ve toparkaların yığın haline getirildiği yerde soğanlar buldum. Filizlenmişlerdi ve atılmışlardı. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 27-11-2006
Şehir: Istanbul / Milas-Muğla
Mesajlar: 35
|
Alıntı:
![]() not: yol kenarında yüzlerce gül vardı daha önceki sene, hemen hemen iki üç seneliklerdi. Bu sene onlarıda söküp kenarlara bıraktılar ve neredeyse tamamı kurudu. Ben 3 tanesini kurtarabildim ama dün yol kenarını gezerken birşeye dikkat ettim; insanoğlunun tüm vahşetine rağmen doğa, güllerin bazılarında yeniden filizlenmeye imkan vermişti. Birazdan gidip onları da alacağım atıldıkları yerden!... Fotoğraflarını çeker burdan gösteririm sizlere... Düzenleyen cetvel : 12-12-2007 saat 14:11 Neden: ekleme yapıldı... |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|