![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-10-2008
Şehir: Denizli
Mesajlar: 3,943
|
Esra hanım değişim yapabilirsiniz.Çünkü aslında şu anda uykudadırlar.Bizim buraları soğuk olduğundan yaprakları ilk donda kuruyor o yüzden yaprakları yok oluyor.Sizin oraları sıcak olduğundan yaprakları kurumayabilir.Şu aralar değişim yapabilirsiniz.Yaparken köklerini hafif kesin öyle ekin.Eylüle ***. güzel çiçeklerini görürüsünüz.Kokusunu koklarsınız. |
|
|
|
|
|