agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Soğanlı ve Yumrulu Bitkiler
(https)




Beğeni Düzeni164Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 10-01-2011, 23:48   #1
Ağaç Dostu.
 
Giriş Tarihi: 17-01-2009
Şehir: YALOVA
Mesajlar: 3,802
Galeri: 45
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Güler Mesajı Göster
Sevgili cemo, ben de saksıdan bahçeye toprağa aldım. Kış için de hiç üşenmeden onlara balonlu naylondan elbiseler diktim ve iyice korumaya aldım. Ama geçtiğimiz kış çok sert geçti ya hepsi donmuştu.
Çok da üzüldüm, saksıdaki halleri o kadar güzeldi ki.
Eh, o naylon elbiseleri dikmeseydiniz Donmazlardı!! yakışıklı, naylon elbise yerine üzerine bir ÇUVAL kapatsaydınız donmazdı, veya 10cm kadar kaba saman, yaprak gübre vs. örtseydiniz donmazdı.

Anamın eğirdiği kaba yün kazak ile üşümezdim, ama çarşıdan aldığımız güzel, yakışıklı orlon (sentetik) kazaklarla üşürdüm çocukluğumda!

kgursan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-01-2011, 00:12   #2
Ağaç Dostu
 
cemo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: kdz ereğli
Mesajlar: 5,237
Galeri: 13
Saksıya dikip, dışarıda kapı önüne koydum. Kazak giydirmeme gerek olmaz sanırım. kar almayacak yerde duruyor Kgursan hocam. Ama ben yinede saman koyayım, tedbir acısından.

cemo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:35.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026