![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-11-2009
Şehir: adana
Mesajlar: 157
|
Biri marketten almıştım farklı renklerde açacak diğerinde beyazlar yanlız çoğu açmaz çünkü bir çılgınlık yapmıştım sarımsak gibi dış dış yapıp ekmistim bahçe doldu resmen hepside tuttu gerçi adana havasını çok seviyorlar belki de ondan hepsinin tutması bu yıl 2 beyaz acar bi maçta renklisi diğerleri yavrulari |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-03-2017
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 131
|
Herkese merhabalar, Babamın bahçesinde geçen ay açmış çok güzel zambaklar vardı.Dün yanına gittiğimde çiçeklerini döktüklerini gördüm.Ancak aşağıdaki resimdeki gibi sanki bir tohum topu gibi birşey oluşturmuş.Ne ve nasıl yapmam lazım.Alsam kendi bahçemde ekebilirmiyim.Kolaylıklar dilerim. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2016
Şehir: Bodrum
Mesajlar: 237
|
Alıntı:
Yalnız şöyle de bir şey var; fotoğraftakiler lilyum değil sanırım, daha çok amaryllis gibiler. Düzenleyen wakan : 06-07-2017 saat 14:37 |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-11-2009
Şehir: adana
Mesajlar: 157
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-09-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 706
|
Alıntı:
türkçe olarak isimlendirmek istiyorsanız da çoban çiçeği diyebilirsiniz. yinede sorulara cevap verecek olursak evet onlar tohum keseleri içinde bakamayacağınız kadar tohum olur. ama çiçek açacak büyüklüğe erişmesi yıllar alır. o yüzden tohumları boşverip dibindeki muhtemel yavrularına göz dikin yine soğanların güç kaybetmemesi için çiçek açtğından tohuma bırakmayın.çiçek solar solmaz sapı koparın. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-03-2017
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 131
|
Alıntı:
Dibindeki yavruları için neler yapmalıyım,çıkartmalımıyım,ne zaman ve nasıl,ayrıca nasıl ve nerede muhafaza etmeliyim.Teşekkür ederim şimdiden. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-09-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 706
|
Alıntı:
muhafaza etmek için de bir neden yok. çünkü herhangi bir zamanda toprağa alınabilir bir sakıncası yok.hatta daha iyi olur bir an önce kök salıp yeni yapraklar çıkarması için. yine soğanları derine gömmeyin. yüzeysel dikin ve çok sulamayın.eğer içeride bakacaksanız içeride çıkan yaprak dışarıya aldığınız sararıp dökülebilir.****** ardından yeni yapraklar gelecektir. |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| lilium candidum, soğan, zambak |
|
|