![]() |
|
|
|
#20 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 11-11-2017
Şehir: Ankara
Mesajlar: 21
|
Sizlerden heveslenip bende anemon soganı aldım bauhause dan ama marta kadar beklemem mi gerekiyor dikmem için ? Kuzey cephede kapalı balkonum var acaba şimdiden dikip orda bekletsem olur mu ki ?!? |
|
|
|
|
|