18-06-2009, 16:59
|
#9
|
|
agaclar.net
Giriş Tarihi: 03-04-2004
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 37,245
|
Alıntı:
Balıkcı:
Sonuçta, ki ile biten olumlu bir cümle kurallara uygun değildir, diyebiliriz.
|
Alıntı:
MetinT
Bu cümleyi başka bir cümle ye "ki" ile bağlayamayacağımız için ya da "ki" den sonra anlamca uyumlu bir cümle getiremeyeceğimiz için yanlış diye tahmin ediyorum.
|
Alıntı:
Balıkcı:
MetinT, demek istediklerimi iyi anlamış, güzel örnek vermiş.
|
Karar verseniz iyi olacak 
|
|
|