![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 11-06-2009
Şehir: BALIKESİR
Mesajlar: 11
|
Benimde çekirdekten yetişen şeftali ağacım 3. yıl meyva vermeye başladı. Meyvaları gayet iri ve çokta yapıyor. Foruma fotoğraf yükleme zor olmasaydı fotosunuda eklerdim. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni üye
Giriş Tarihi: 15-01-2011
Şehir: Mugla
Mesajlar: 86
|
Afiyet olsun. Seftalinin cekirdegini kirmadan mi ektiniz? |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|