![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Bazı zayiatlar var, bezelye, börülce ve barbunyalara yaramış bile diyebilirim. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2008
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 174
|
Şu an en büyük salatalığım bu, yemek için sabırsızlanıyorum ![]() Sevgili Limon, geçen yıl onca uğraşıma rağmen killi toprakta pek verim alamamıştım. Onun için bu yıl bol gübre ve toprak karışımını bahçeme attım. Sanırım bol bol ürün alacağım. İnsanın kendi yetiştirdiği gibi olmuyor, herkese afiyet olsun ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2008
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 174
|
Bunlarda toplu olarak salatalıkların resimleri |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2008
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 174
|
Pembe domatesler ve kırmızı sırık domateslerde çiçekler vardı onları kopardım. Erkenden çiçeklendiler. Ben de büyümesini sağlamak için üzerlerindeki çiçekleri koparttım, sırıklara bağladım ve koltuk budaması da yaptım. Umarım doğrudur yaptıklarım. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2008
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 174
|
Koltuk budamasını da Sn. Ashtead'ın domates yetiştirme başlığındaki 9 No'lu mesajda anlattığı gibi (resimde görülen şekilde) yaptım. Yani gövde ve yapraklar arasından çıkan filizleri koparttım. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın k900, biber ve patlıcanlarınızı kontrol edin, bence thrips var*. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2008
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 174
|
Merhabalar, 836 No'lu mesajda gördüğünüz minik salatalık ve benzer büyüklükteki diğer salatalık artık yok Bunların hasat zamanı gelmiş meğer, komşular arasında (5'e bölündüler veeee acı da değildi )paylaşıldı ve afiyetle yenildi. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|