![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Kuzen38, sizinki bahçe değil ama tarla Bol ürünler dilerim.Benim de ilerisi için hayalim evime yakın 1-2 dönüm tarla almak. Yarısına meyve ağaçları dikerim, geri kalanın yarısına sera yaparım diye düşünüyorum. Yaz kış ilaçtı hormondu kabusu yaşamadan ailecek kendi doğal ürünlerimizi tüketiriz. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-10-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 585
|
Alıntı:
![]() Kıskandıgım icin koydum resmi zaten. Malasef bahcemiz yok, binanın altında bir yer var ama orasida sifir günes alıyor. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|