![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Limon Tohumların üzerindeki tarihler beni de hep düşündürmüştür. Sonra uyandım, dedim ki, bu tohumlar sadece İstanbul için mi ? Adana'da Mart niye beklensin, o zaman hasat ediliyor. KArs'ta Nisan'da hala buz var belki de, nasıl eksinler. Bu düşünceden sonra ben, kafama göre, her yıl da mevsime , havaya bakarak, biraz farklı zamanlarda ekiyorum tohumları. YAni el terazi, göz mizan hesabı. ( Bu da ne demekse .P mizan da terazi demek aslında.) |
|
|
|
|
|