![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Ispanak, semizotu, tere, roka, dereotu tohumları aldım ve yarın bahçeye ekmeyi planlıyorum. -Tohumlar çok küçük, ekerken hepsinin bir yere toplanmaması için bir yöntem var mı? -Tohumları toprağa atıp, üzerini çok hafif toprakla kapatmayı düşünüyorum. Uygun mudur? -Tohumları ekmeden önce herhangi bir işlemden geçirmem gerekiyor mu? Teşekkürler.. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|