agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sarılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni148Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 18-05-2011, 17:21   #11
Ağaç Dostu
 
nevsune's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-05-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 4,917
Galeri: 215
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi lale607 Mesajı Göster
sn neşride kırılan dalı köklendirme hormonuna batırıp köklendirmeye çalıştım ama maalesef olmadı. Ana bitki toparladı ancak yani bir sorunumuz var, Kırmızı örümcekler sundavilla nın üzerinde parti veriyorlar. Tabi ben eğlence polisi gibi kolonyalı pamukla hemen müdahele ettim. Şu an için kırmızı örümcekler eğlence mekanını arkan kapıdan gizlice terk ettiler.
Kırmızı örümceklerden öyle kolonyalı mendille falan kurtulamazsınız Bir yerlere saklanmışlardır, çıkarlar ortaya. Daha etkili ilaçlama yapmanızda yarar var. Bir de sizin saksınızda da vardır, bitkinin sarıldığı bambuları çıkartıp bir dezenfekte etmek iyi olur. Sanki onlar da kırmızı örümceklere yuva oluyor.

nevsune Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:12.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026