![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Ben paylaşmaktan sıkıldım artık. Aralıklarla açıyor ve beni çok mutlu ediyor. Havai köklendirme deneyeceğim. İki uygun yan dal seçtim. Kapalı balkona arı gelmiyor, açıyor geçiyor çiçekleri, dökülüyor. ![]() ![]() ![]() Üç tane olursa ve farklı zamanlarda açarsa parfümsüz günümüz olmaz. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 30-06-2015
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2
|
Merhaba bende bu çiçekten almak istiyorum nereden temin edebilirim |
|
|
|
![]() |
|
|