![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-03-2011
Şehir: KDZ EREĞLİ
Mesajlar: 1,090
|
Makropetelanın nezaman açtığını bilen varmı,ikinci yılı çiçeğini göremedim hala. Teşekkür ederim....... İsmini tam yazamamış olabilirim.. |
|
|
|
|
|