![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Ben geçen sene snowman77'den almıştım. Çiçeklenmesi geçen yıl sanırım Eylül ayındaydı ama ancak gelişebilmişti, aldığımda incecik, ufak birşeydi... Şu an üzerinde 5-6 tane tomurcuk var, hele bir tanesinin eli kulağında, açtı açacak. Yani bu yıl Nisan ayında açıyor. Bakalım açması ne kadar sürecek? Gelişimi çok hızlı. |
|
|
|
|
|