14-06-2011, 16:45
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2009
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 2,006
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi csydn
Teşekkürler, inşallah..!
Benim bahçem de çok rüzgar alıyor..! Ama elbette! Denemeye değer!!
Tabii! En dayanıklı yaseminlerin eksi dokuz/on derecelere kadar tahammül gösterdiğini gözönünde bulundurmamız gerek..! 
Ben daha çok yıldız çiçekli üzerinde duruyorum, çünkü daha uzun süre çiçek açıyor..! 
|
Pervane yasemin sizin orada da olur.En fazla yaprağı kızıllaşır ve döker ama yeniden sürer emin olun..Ankara'ya uygun bir yasemin türüdür..Yıldız çiçekli yasemin sizde var mı?Fotoğrafını eklerseniz sevinirim merak ettim 
|
|
|