28-10-2010, 19:57
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-01-2010
Şehir: Ankara-Yalova
Mesajlar: 1,071
|
Küçücük bir saksının içinde yapraktan çok çiçeği olan çok güzel bir bitki. Ne yazık ki Ankara'nın soğuğunda kışı dışarıda geçirmesi mümkün değil. Artık eve girme zamanları geliyor.
|
|
|