![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Şebnem, umarım sağlıkla gelişirler.. Güneş görmelerine izin verin.. Sellukanın nazlı bir bitki olduğuna inanmıyorum artık.. Zamansız dikilen tohumlar çimleniyor, eylülde diktiğim çelikler kök atmış, üreme organları hareket ediyor.. İlginç bir bitki.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-09-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 100
|
sevgili selis, şu an plastik küçüçük bir cola şişesinde sera da ve sıcaklığı onla sağlıyorum yapraklanınca minicikte olsa sanırım yavaş yavaş güneşe alıştırmam gerekiyor. O kadar sevinçliyim ki bilemezsiniz. minicik yaprakları sanki güneşe dayanamaz gibi geldiğinden direkt güneşe koymadım yavaş yavaş ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|