agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sarılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni4015Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 13-10-2009, 12:40   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-07-2009
Şehir: İzmir-Bornova
Mesajlar: 2,974
Galeri: 9
Şebnem, umarım sağlıkla gelişirler.. Güneş görmelerine izin verin..

Sellukanın nazlı bir bitki olduğuna inanmıyorum artık.. Zamansız dikilen tohumlar çimleniyor, eylülde diktiğim çelikler kök atmış, üreme organları hareket ediyor.. İlginç bir bitki..

selis Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-10-2009, 12:44   #2
Ağaç Dostu
 
sebnem34's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-09-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 100
sevgili selis, şu an plastik küçüçük bir cola şişesinde sera da ve sıcaklığı onla sağlıyorum yapraklanınca minicikte olsa sanırım yavaş yavaş güneşe alıştırmam gerekiyor. O kadar sevinçliyim ki bilemezsiniz. minicik yaprakları sanki güneşe dayanamaz gibi geldiğinden direkt güneşe koymadım yavaş yavaş

sebnem34 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:47.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026