![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 03-05-2009
Şehir: kilis
Mesajlar: 48
|
Herkese merhabalar Benim bir sorum olacak bu sene saksıda 3 tane fide yetiştirdim ve çiçeklerini aldım şimdi ne yapmalıyım En büyük endişem dondan etkilenecekler diye Budama yapacak mıyım yapacaksam ne zaman ve nasıl Saksıları içeri mi almalıyım Yoksa kaybedeceğim için tohumlarını mı toplamalıyım Yani bu güzelliği kaybetmek istemiyorum yardım lütfen |
|
|
|
|
|