agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Sarılıcılar
(https)




Beğeni Düzeni191Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 26-06-2015, 09:36   #1
Ağaç Dostu
 
FatihBahce's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-10-2011
Şehir: İzmir
Mesajlar: 935
Paylaşımlara baktım, Mart, Ağustos, Kasım ayları hep çiçekli mi bu bitki?

Emine Akman ve uyap beğendi.
FatihBahce Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-06-2015, 11:37   #2
Ağaç Dostu
 
Lonicera's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
Aynen, Nisan ayından Kasım ayı sonuna kadar sürekli çiçekli burada.(Antalya) İzmir' de aşağı yukarı bir iki ay eksiğiyle sürekli çiçek açıyor.

Lonicera Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-08-2015, 12:37   #3
Ağaç Dostu
 
Lonicera's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
İnşallah bu sefer tohumları olgunlaşır. Belki havalar serinleyince bir iki tohum daha bağlar.

Eklenen Resimler
 
Lonicera Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-05-2016, 11:31   #4
Ağaç Dostu
 
uyap's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
Bu arkadaşla geçen ilkbahardan beri birlikteyiz. Geçen yıl yaprak bitleriyle baş edemeyince ve açmak gibi bir belirti de göstermeyince kış başında 20-30 cm den budadım ama bu yıl yine aynı. Baştan aşağı arap sabunlu karışimla spreyleyip yıkıyorum oh temizlendi diyorum iki gün sonra yine bitten görünmüyor. Sürekli güneş gören bir balkonda ve saksısı da büyük. Artık bitten mi yerinden mi açmak gibi bir düşüncesi yok sanırım yine. Benden başka saksıda yetiştirmeyi deneyen üstüne de açtıran var mı acaba

Eklenen Resimler
 
uyap Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-05-2016, 15:39   #5
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Benimki beyaz


Name:  pandora.jpg
Views: 443
Size:  70.1 KB


Yeni geldi ama neredeyse 2 metre.

Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-05-2016, 18:40   #6
Ağaç Dostu
 
uyap's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
benim yaseminim de 2 m civarı sevgili Jezebel ama hiç açma gibi niyeti yok. Yaprak güzeli niyetine seveyim diyorum ama bitli bitli de sevilmiyor ki .

uyap Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-05-2016, 21:04   #7
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi uyap Mesajı Göster
benim yaseminim de 2 m civarı sevgili Jezebel ama hiç açma gibi niyeti yok. Yaprak güzeli niyetine seveyim diyorum ama bitli bitli de sevilmiyor ki .
Bakım ona yaramıyor sanırım.
Benimki geldiğinde bakımsızlıktan kırılıyordu.
5 litrelik saksıdaki toprak yarı yarıya azalmış, içi kuru yaprak doluydu.
Destek yapmayıp gövdeyi ikiye katlamışlardı.
Buna rağmen üstü tomurcuk doluydu.
Bence en çok sevdiği güneş geri kalan şartlara pek aldırmamış gibi

Emine Akman ve uyap beğendi.
Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-05-2016, 16:03   #8
Ağaç Dostu
 
uyap's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Jezebel Mesajı Göster
Bakım ona yaramıyor sanırım.
Benimki geldiğinde bakımsızlıktan kırılıyordu.
5 litrelik saksıdaki toprak yarı yarıya azalmış, içi kuru yaprak doluydu.
Destek yapmayıp gövdeyi ikiye katlamışlardı.
Buna rağmen üstü tomurcuk doluydu.
Bence en çok sevdiği güneş geri kalan şartlara pek aldırmamış gibi
Sn. Jezebel en son atıcam bir kenara o olacak yani. Ben baktıkça şımarıyor. Dal üstüne dal çıkartıyor ama değil çiçek tomurcuk belirtisi bile göstermedi . Temmuza kadar açtı açtı yoksa bilirim ben ona yapacağımı . (Evde açtıramadığım bütün çiçekler gibi götürüp İzmir'de babanın bahçeye dikicem bu bende olmadı diye )

uyap Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-05-2016, 17:28   #9
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Genel kanaat açmayan çiçeklere Fosfat içeren gübre verme yönünde
Fosfor içeriği yüksek bir gübre verin.
Olmadı kızın, azarlayın biraz
Sevdiğimizi bildiği için naz yapan, sevmediğimizi sanıp bize güzel görünmek için çiçek açıp sevdirmeye çalışır mı )

Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-05-2016, 21:27   #10
Ağaç Dostu
 
A_NOMAD's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi uyap Mesajı Göster
...bitli bitli de sevilmiyor ki .
Şöyle bir şey buldum sevgili uyap, belki işinize yarayabilir

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sevgihoca Mesajı Göster
Benim camgüzelim de bitlenmişti.Bulaşık deterjanını elimde köpürtüp,bütün yapraklarını ovaladım,biraz bekletip bol suyla yıkadım.Bir müddet sonra gene bitler kendini gösterince tekrar aynı işlemi uyguladım.Şu an iyi,her tarafı tomucuk dolu...

A_NOMAD Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-05-2016, 09:07   #11
Ağaç Dostu
 
uyap's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
Teşekkür ederim sevgili A_NOMAD, bir de deterjanı deneyeyim. Olmadı ilaçlara gecerim. Yumurta kabuğu tavsiyeni sabah ilk iş uyguladım çok yakıştı kerataya .

Eklenen Resimler
  
uyap Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-05-2016, 17:46   #12
Ağaç Dostu
 
uyap's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
Teşekkür ederim sn Jezebel tepesine yumurta taktım dibine de süt dökeyim bari . Bu gün arap sabunlu sarımsaklı yağlı karışıma sirke de koydum tam salata kıvamına geldi zaten çiçek

uyap Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-08-2016, 12:36   #13
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Evet açmayan cins Pandora hala çiçeksiz.
Açmış aldığım da böyle oldu


Name:  p.j..jpg
Views: 530
Size:  37.0 KB



Hakkını yiyemem, beyaz çok güzel.
Pembe ve kokulu diye aldığım da tüm çiçeklerini dökü, bir köşede küs gibi duruyor.

Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-09-2016, 13:11   #14
Ağaç Dostu
 
Lonicera's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
En nihayet güç bela elle tozlayıp 2 tohum baklası elde edebildim. Nasipse bu yılki etkinlikte paylaşma niyetindeyim.

Eklenen Resimler
 
Lonicera Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-08-2017, 07:06   #15
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Açmıyor diye ağlanıp durduğum bebek açtı.
Demek ki yerine alışacakmış.


Name:  IMG_0686.jpg
Views: 424
Size:  62.6 KB



Bunun çiçeği de kokusuz.

Emine Akman ve Muda beğendi.
Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-05-2020, 18:37   #16
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 09-08-2011
Şehir: mugla
Mesajlar: 4
Resim yüklemek istiyoruz sürekli yükleme hatası veriyor

omrum0326 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:16.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026