![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-10-2011
Şehir: İzmir
Mesajlar: 935
|
Paylaşımlara baktım, Mart, Ağustos, Kasım ayları hep çiçekli mi bu bitki? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
|
Aynen, Nisan ayından Kasım ayı sonuna kadar sürekli çiçekli burada.(Antalya) İzmir' de aşağı yukarı bir iki ay eksiğiyle sürekli çiçek açıyor. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
|
İnşallah bu sefer tohumları olgunlaşır. Belki havalar serinleyince bir iki tohum daha bağlar. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
|
Bu arkadaşla geçen ilkbahardan beri birlikteyiz. Geçen yıl yaprak bitleriyle baş edemeyince ve açmak gibi bir belirti de göstermeyince kış başında 20-30 cm den budadım ama bu yıl yine aynı. Baştan aşağı arap sabunlu karışimla spreyleyip yıkıyorum oh temizlendi diyorum iki gün sonra yine bitten görünmüyor. Sürekli güneş gören bir balkonda ve saksısı da büyük. Artık bitten mi yerinden mi açmak gibi bir düşüncesi yok sanırım yine. Benden başka saksıda yetiştirmeyi deneyen üstüne de açtıran var mı acaba ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
|
![]() ![]() benim yaseminim de 2 m civarı sevgili Jezebel ama hiç açma gibi niyeti yok. Yaprak güzeli niyetine seveyim diyorum ama bitli bitli de sevilmiyor ki . |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Benimki geldiğinde bakımsızlıktan kırılıyordu. 5 litrelik saksıdaki toprak yarı yarıya azalmış, içi kuru yaprak doluydu. Destek yapmayıp gövdeyi ikiye katlamışlardı. Buna rağmen üstü tomurcuk doluydu. Bence en çok sevdiği güneş geri kalan şartlara pek aldırmamış gibi ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
|
Alıntı:
. Temmuza kadar açtı açtı yoksa bilirim ben ona yapacağımı . (Evde açtıramadığım bütün çiçekler gibi götürüp İzmir'de babanın bahçeye dikicem bu bende olmadı diye ) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
|
Genel kanaat açmayan çiçeklere Fosfat içeren gübre verme yönünde ![]() Fosfor içeriği yüksek bir gübre verin. Olmadı kızın, azarlayın biraz ![]() Sevdiğimizi bildiği için naz yapan, sevmediğimizi sanıp bize güzel görünmek için çiçek açıp sevdirmeye çalışır mı ) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Şöyle bir şey buldum sevgili uyap, belki işinize yarayabilir ![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
|
Teşekkür ederim sevgili A_NOMAD, bir de deterjanı deneyeyim. Olmadı ilaçlara gecerim. Yumurta kabuğu tavsiyeni sabah ilk iş uyguladım çok yakıştı kerataya . |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
|
Teşekkür ederim sn Jezebel tepesine yumurta taktım dibine de süt dökeyim bari . Bu gün arap sabunlu sarımsaklı yağlı karışıma sirke de koydum tam salata kıvamına geldi zaten çiçek ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
|
En nihayet güç bela elle tozlayıp 2 tohum baklası elde edebildim. Nasipse bu yılki etkinlikte paylaşma niyetindeyim. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 09-08-2011
Şehir: mugla
Mesajlar: 4
|
Resim yüklemek istiyoruz sürekli yükleme hatası veriyor |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|