![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-10-2006
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 937
|
Ben de yakında bütün eşyaları atsam diyorum,sadece çiçekler kalsa gelen olursa altına bir minder veririz elbet Şaka bir yana ben sakız sardunyasını bir türlü köklendiremiyorum.Sera gibi bir ortam mı oluşturmalıyım acaba? Komşunun sakız sardunyalarını çalıyorum ama köklendiremiyorum. Komşunun sardunyaları iyice büyüdü(budamış oldum herhalde). |
|
|
|
|
|