![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 16-10-2009
Şehir: KÜTAHYA
Mesajlar: 16
|
Bizim buralarda havalar soğumaya başladı sardunyalarım hala çiçekli ama korkuyorum üşüyecekler diye.Dondan nasıl koruyabilirim onları içerimi almalıyım yoksa birazdaha kalsınlarmı balkonda nedersiniz? |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| ceylan, pelargonium, sakız, sardunya |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|