![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 25-01-2007
Şehir: Bursa - Ankara
Mesajlar: 24
|
Çok güzel çiçekler açtı bu sene sardunyam. Çiçekleri soldu asında daha önce fotoğraf çekmeye fırsatım olmadı. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Bugün hayatımıza giren cici kızlarımdan birisi arkadaşlar. Bunu alana kadar anneme ne diller döktüğümü hayatta bilemezsiniz Eminönü çiçek pazarında yalvarıyorum kadına bak ölürsem pişman olursun arkamdan keşke olur deseydim diye ... O da diretiyor aklınca "olmam olmam..." Sen ölmene bak der gibi ![]() Eh tamam sen bilirsin o zaman ben de internetten alırım deyince ordan alırsan daha pahalı alırsın sen şimdi dedi ve pes etti. Bu da ötekisi Düzenleyen gurur : 31-08-2009 saat 22:13 Neden: url ekleme |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| ceylan, pelargonium, sakız, sardunya |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|