agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Sardunya (Pelargonium)
(https)




Beğeni Düzeni9067Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 27-08-2008, 13:01   #11
Ağaç Dostu
 
hüsnüyusuf's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-10-2007
Şehir: Karaman
Mesajlar: 325
Galeri: 15
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Guler Mesajı Göster
Sardunyalar da her zaman bol bol çiçekli olamazlar ya. Onlar da yoruluyorlar ve biraz dinlenmek isterler. Hele bu aylarda aşırı sıcaklar da onları rahatsız eder, hele nem....
Şimdi tam kırmızı örümcek zamanı, dikkat edin. Yapraklarını bir bir inceleyin. Biraz vitamin takviyesi yapın. Canlarını dişlerine takarak sizleri memnun etmeye bakarlar. Veya biraz anlayış gösterin dinlensinler. Düşünsenize Mayıs ayında Haziran ayında sizlere ne güzellikler sundular.
Güler Hanım, siz de haklısınız.Onların da dinlenmeye ihtiyaçları var fakat ilk resimdeki sardunyayı geçtiğimiz mart ayında almıştım ve çiçekleri henüz bitmişti.O zamandan bu zamana hiç çiçek açmadı.Düzenli olarak besin takviyesi de yaptım ama nafile.Bir de kaza ile düşmüş ve dalları kırılmıştı. O çiçek açan da kırılan dallardan bir tanesi. Bahsettiğim torfta başka bitki denemelerimde oldu sonuç yaprakların sararması olarak geri döndü.
Tavsiyeleriniz için teşekkürler...

hüsnüyusuf Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
ceylan, pelargonium, sakız, sardunya

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 10:41.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026