![]() |
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
|
Kendileri gayet iyiler. ![]() Bahara kadar ben daha iyi izleyeyim diye saksıya diktim. Dışarda duruyorlar. Çok boylanmayacaklar galiba. Baharda bahçede daha çok yayılır diye umuyorum. O zaman da ayırabilirsem saksıda yedeklemeyi düşünüyorum. Bizim bahçe koşullarında kaybedersem diye korkuyorum da. ![]() |
|
|
|
|
|