![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2010
Şehir: Ankara
Mesajlar: 416
|
Sayın B.Unver. Kırmızı Cattleya Guatemalensis ben de Bauhaus da görüp almıştım. Çiçekleri geçti artık. Çiçek saplarını kesmeli miyim? Nerden kesmeliyim yardımcı olursanız sevinirim. Cevabı daha önce verildiyse bu sorunun kusura bakmayın lütfen. Teşekkürler |
|
|
|
|
|