![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-04-2014
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,397
|
Alıntı:
alışma evresi diyelin nasıl şehirden köye giden çoçuk hastalabırsa ona benzete biliriz Kuruyan dal için bekleyin kurusun oda ömrünü tamamlamıştır . yerine yenisi zamanla çıkacaktır.. isterseniz kuruma sararma boyutu 3. Boğuma kadar gelmemiş ise 3.boğumun birazz üstünden kesip kestiğiniz yere kömür tozu tarcın dökebilirsiniz belki kuruması durur sapın ucundaki tomurcuk , bence beklemeye değmez dalı kesip (3.boğumun üstünden) dinlenme sürecini başlatın sulamaya dikkat edip köklerini de sık sık gözlemlerseniz sorunları hemen fark edersiniz sağlıklı orkideler ![]() |
|
|
|
|
|
|