![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 18-05-2014
Şehir: Denizli
Mesajlar: 4
|
Merhabalar.. Forumunuza yeni katıldım, sabırla cevapladığınız sorular için çok teşekkürler. Tahminen geçtiğimiz temmuz ayında bir yapı marketten orkide aldım ve o zamandan beri orkideme bakıyorum. Aldıktan 1 ay sonra çiçek sapı kurudu ve ben de dibinden kestim, Denizli'de okuyorum buranın havası biraz kuru galiba, nem için yapraklarına su püskürtsem de altına su-çakıltaşı koymadığım için nemi yeterli gelmemiş olabilir, sorunum ise kuruyan çiçek sapından beri bugüne kadar hiç çiçek sapı çıkarmamış olması. Yaprakları da kökleri de çok sağlıklı o zamandan beri 4 yaprak çıkardı ardarda. Geçenlerde seraya gittim ve sera sahibi karanlık bir dolapta 15 gün sulamadan bekletirsem çiçek açabileceğini söyledi. Sizce sonuç alabilir miyim? ![]() Düzenleyen Sılay : 18-05-2014 saat 14:37 Neden: Fotoğraf ekleme |
|
|
|
|
|