![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Ağaç Dostu
|
Ben de edirne/Uzunköprü'denim Kurtbey'e çok yakın Edirne'den üyelerin olması beni çok mutlu etti çalışmlara biraz göz attım çok güzel projeler ama gerçekleştirmesi zor olacağa benziyor yöneticiler böyle davrandıkça... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Ağaç Dostu
|
Sayın yaylaboztaş, Avatarınızdaki kedi resmini görünce zaten nasıl bir insan olduğunuz aç çok belli oluyor. Öncelikle bunun için sizi kutluyorum. Mesajınız için çok teşekkür ederim. Elimizden geleni yapacağız. Dilerim güzel olur. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-08-2011
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 194
|
Cumhur bey, okulun bahçesi ne durumda. Benim maçizane bir önerim olacak, benim öğrencilik zamanımda eğitsel kol çalışmaları vardı ve bu kollardan biri bahçecilik koluydu. Ben orta öğrenimimde hep bahçecilik kolu başkanıydım. Okul bahçesine ağaçlar diktik, çiçekler ektik. Sizde böyle birşey yapsanız çocuklar emek verse, eski okulumun önünden her geçtiğimde diktiğim ağaçları görmek gözlerimi sulandırıyor... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Ağaç Dostu
|
Aslında her öğrenciye bir ağaç veya çiçek getirmesi ve ekmesi vede bakımını üstlenmesi istense, örneğin dönem ödevi gibi....Hem maliyet düşer, hem çocuklar bitkileri yetiştirmeyi ve bakmayı öğrenir, hem de korumayı... Ben o duvarlara, sonbaharda bol miktarda Amerikan sarmaşığı ve acem borusu gönderebilirim. İkiside fazla bakım istemez ve kolay büyür.. Ben müdürün yerinde olsam, her yıl yeni kayıt yapılan öğrenci için, ailesine bir fidan-veyaçok yıllık bir çiçek diktirirdim. Bakımını da o öğrenciye verirdim, zimmetlerdim.. ![]() Orayı bir kaç yılda orman yapardım be. Müdürde iş yok bence.. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-04-2011
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 477
|
peyzaj mimarlarımız uyuyormu??? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 13-03-2013
Şehir: Kırıkkale
Mesajlar: 40
|
Aradan 10 sene geçmiş, son halini merak ettim. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Konu Araçları | |
Mod Seç | |
|
|