![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 26-06-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 22
|
Alıntı:
Merak ettiğim bir konuda çelikleri diktiğim karışım gevşek mi olması lazım yoksa sıkımı olması lazım? Şuan carnosa çeliklerini ektiğim karışım biraz sıkı 1. resimdeki saksıda ve bardakta gözüken çelikleri suda köklendikten sonra toprağa geçirdim 2. resimde sağ tarafta saksı tabağındakileri köksüz olarak toprağa diktim 3. resimde kök salmasını beklediğim çelikler sularına 4-5 damla oksijenli su damlattım ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|