![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-10-2011
Şehir: ADANA
Mesajlar: 686
|
İyi günler aslında Adana toplantısında yanınızda getirmiştiniz ya gayet sağlıklıydılar neden yaşayamadı anlayamadım.Isı farklılıkları yaşanıyorsa evinizin içinde olabilir bir de nem dengesi gerekiyor.Bu iş için de plastik şaffaf saklama kapları uygun oluyor.Ben de bir hata yaptım sera için kullandığım ısıtıcı aşırı ısınmış ve plastik kabı bile eritmişti.Bu yüzden hafif hafif kök verenler bile gelişimini durdurdu.Sadece bir kaç tanesini yaşatabildim.Evde olan cinsten bir çelik deneyim dedim baktım sağlıklı ve havai kökleri uzamaya bile başladı...Eğer yaşatamıyorsanız tavsiyem en önce klasik hoya ile başlamanızdır .Hazan-Z dağıtmıştı zaten.Sizde olan cinsler de aslında kolay köklenebilen cinslerdi ama demek ki bir şeyler yolunda gitmemiş gibi görünüyor... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-10-2013
Şehir: ADANA
Mesajlar: 177
|
Adana toplantısından bir gün önce gelmişti çelikler. Perlit ve torf karışımında köklenmişler aslında. 10 gün kadar önce bir tanesi düşünce diğerlerini de kurcaladım. Kedi kumuna aktardım. Belki onun etkisi, acemilik de olunca böyle oldu. Isıtma, aydınlatma gibi düzeneklerim yok. Bulundukları oda aydınlık, güneş alıyor. Akşam da radyatöre yaklaştırıyordum ama sağlık olsun.Teklifiniz için teşekkür ederim, iki tane sağlıklı hoyam var neyse ki. Umarım onlar sağlıklı bir şekilde büyür. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|