![]() |
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
|
Katılıyorum ![]() Dışımızdan "Doğa kendini bir şekilde yeniliyor işte ne var" desek de olmuyor, içimiz kabul etmiyor ![]() Şimdi bu "Mantar(lar)" zehirsiz ise kesin yiyen insan da bulunur ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|