agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Hayvanlar > Yabani Hayvanlar > Kuşlar
(https)




Beğeni Düzeni209Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 04-12-2011, 14:16   #11
Ağaç Dostu
 
nevsune's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-05-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 4,917
Galeri: 215
Ah be alcencim ne iyi ediyorsun. Keşke herkes senin gibi saygı ve sevgiyle yaklaşsa hayvanlara. Eskiden pencere önlerine özellikle kışın yem koyardım. Kirlenirse kirlensin, silerim olur biter. Kaç zamandır alt kattaki bir oturanın şerrinden artık besleyemiyorum garipleri. 3 kat alttaki evine giriyormuş yemler. Sanırsın yem değil, güdümlü füze.

Yahu hadi dünyayı sahiplendik, biraz da saygı duysak ya diğer canlılara. Bu soğuklarda ne yiyecek bulacaklar, yaşamlarını nasıl sürdürecekler? Şunların güzelliğine sevimliliğine bak. Gün gelecek insanoğlunun bencilliği yüzünden, çocuklarımız torunlarımız insandan başka canlı göremeyecekler

pembegül ve sahinur beğendi.
nevsune Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 03:42.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026