![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-03-2011
Şehir: KDZ EREĞLİ
Mesajlar: 1,090
|
Canım, onları görmek herkese kısmet olmaz bakarsın ama fark etmezsin senin sevdiğini biliyorlar.Camların güvercinlerden temiz kalması mümkün değil,benimde gariban terk edilmiş 4 tane her gün yolumu bekleyen köpeklerim var.Arabanın sesini duyduklarında koşa koşa gelirler,kar kış demem onlara her gün yemek götürürüm.Görmek önemli bakmak çok sevap hayatım çok çok öpüyorm sağlıcakla kal. |
|
|
|
|
|