![]() |
|
|
|
#18 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-05-2010
Şehir: konya
Mesajlar: 963
|
Alıntı:
İlçemizdeki şeker fabrikası satılıyor. Pancar eken bir komşuma "ne olacak bu işin sonu?" diye sorunca "Alan kişi, 5 yıl boyunca fabrikayı çalıştırmak zorunda, ihale şartları böyle" diyor. 5 yıl sonra ne olacak deyince, o zaman düşünürüz diye cevap veriyor. 1 sonraki seçimde AKP'ye ilçemizden çıkacak oy minimum %70 ve ilçenin en büyük geçim kaynağı şeker fabrikası. Başka sorusu olan? |
|
|
|
|
|
|