agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Kullanıcı Hizmetleri > İçimizden Biri > Kaybettiklerimiz...
(https)




Beğeni Düzeni2Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 13-05-2011, 10:15   #1
Ağaç Dostu
 
Hakkı Şen's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-11-2008
Şehir: İzmir
Mesajlar: 936
Galeri: 8
Sayın Hhatice yeni fotoğraflar nerede? Bir aydan bu yana baya renklenmiş olmalı artık balkonunuz. Merakla bekliyorum.

Hakkı Şen Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-05-2011, 23:19   #2
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Hhatice's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-12-2006
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 2,876
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Hakkı Şen Mesajı Göster
Sayın Hhatice yeni fotoğraflar nerede? Bir aydan bu yana baya renklenmiş olmalı artık balkonunuz. Merakla bekliyorum.
Haklısınız baharla birllikte kaktüsler ve diğerleri tomurcuklandı.Bahçeli bir eve taşınma durumum var .Kısmet olursa hepsini bahçeye aktarıp resimleyeceğim .

Hhatice Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 11:57.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026