![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Hhatice yıldış çadırı ne kadar güzel olmuş, diğerleri de Ellerine sağlık canım![]() Utanmaz sellukanı bence daha budama İçeride mi duruyor, aceba onun için mi çok gelişme göstermedi?Kırmızı sundavilia'dan senin için hemen toprağa bir dal yatırıyorum ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Alıntı:
Çok teşekkür ederim .Sellukayı yeni aldım içeri çok fazla rüzgar olunca kırılacak diye korktum .İçerisi çok aşırı sıcak oluyor 35 gibi bende budayıp balkona koyayım diye düşündüm .Yanlış mı yaparım ? |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Uyarın için saol arkadaşım .Sevgiler |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|