![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-11-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 380
|
Hatice abla bitkilerin çok güzel inşallah hep öyle kalırlar. Aryada çok şeker. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Çok teşekkür ederim sevgili tropik,Hoşgeldin balkonuma her zaman beklerim . |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|