20-06-2010, 21:37
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-08-2005
Şehir: K.çekmece
Mesajlar: 5,186
|
Sevgili Hhatice çiçekliierinde, Asuman kaktüsünde çok güzel. Güle güle büyüsünler,seneye de çiçeklerini görürüz inşalah.
(Senin kardeş kaktüsün sanki daha pembe.)
|
|
|