![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Yavrular için büyüme yemi var. Ben ondan veriyorum. Bir kısmını ıslatıyorum, bir kısmını ıslatmıyorum. Bir de bahçeye çıkardığımda kendisi ne bulursa yiyor. Dün küçük bir örümcek, birkaç karınca, ot ve yaprak yedi. |
|
|
|
|
|