![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Cleistocactus winteri sanırım. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
Giriş Tarihi: 05-05-2007
Şehir: Karşıyaka İzmir Bostanlı Atakent
Mesajlar: 581
|
İyi sabahlar, Sayın Güngör bey çok haklısınız ben de C.Silvestrii olmadığını zannediyorum.Çünkü büyük marketin loş havası ve kaktüs bolluğunda insan isabetli bir seçim yapamıyor. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|