![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-05-2008
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 742
|
Bizim yılbaşı yılda bir kez açıyor ,iki yılbaşı derken biri 31 aralıkta olan ikincisi hicri yılbaşınımı kastettiniz öyle ise çok verimli ve ilginç bir yılbaşı çiçeği ilk defa duydum güle güle yaşasın .. ![]() |
|
|
|
|
|