![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 06-06-2011
Şehir: Antalya
Mesajlar: 77
|
Sevim Hanım ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Peki elimle mi kopartayım, itina göstermek ister mi? Kopardıktan sonra toprağa koymadan bekletmem gerekiyor mu? Bir de bu yavruların üzerinde çiçek açar mı, yan taraftakini kopartmayı düşünüyorum. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kaybettik
|
Küçük bir tanesini alın. Dikenlerinden korkmuyorsanız elinizle alın Ama bir peçeteyle tutarsanız o minicik dikenleri ayıklamak zorunda kalmazsınız. Aldığınız yavrunun o kopardığınız yeri tazeyken dikmeyin. İki üç gün bekleyin öyle dikin. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|