agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Kaktüs > Kaktüs Bakım, Üretim
(https)




Beğeni Düzeni172Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 06-06-2011, 15:38   #1
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 06-06-2011
Şehir: Antalya
Mesajlar: 77
Sevim Hanım ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Peki elimle mi kopartayım, itina göstermek ister mi? Kopardıktan sonra toprağa koymadan bekletmem gerekiyor mu? Bir de bu yavruların üzerinde çiçek açar mı, yan taraftakini kopartmayı düşünüyorum.

Songül Ateş Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-06-2011, 16:09   #2
Kaybettik
 
sevim.K's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-12-2008
Şehir: sakarya/ Artvin
Mesajlar: 5,932
Galeri: 6
Küçük bir tanesini alın. Dikenlerinden korkmuyorsanız elinizle alın Ama bir peçeteyle tutarsanız o minicik dikenleri ayıklamak zorunda kalmazsınız. Aldığınız yavrunun o kopardığınız yeri tazeyken dikmeyin. İki üç gün bekleyin öyle dikin.

Cizmeli Kedi beğendi.
sevim.K Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 15:41.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026