![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 13-10-2009
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 87
|
50 cm lik bir kamkat ve cılız bir acerim var. cılız acerden bonsai olurda üstünde meyvesi olan kamkattan bonsai olurmu getirsekmi aceba sevgil&saygılar |
|
|
|
![]() |
|
|