![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-08-2008
Şehir: ADANA
Mesajlar: 493
|
Mavi ladin tohumu yastıklara ekilirken elle serpme veya çizgiye mi ekmeliyim. Tohumlar çok küçük olduğu için ekimi hayli zor. çizgi ekiminde iki tohum aralığı mesafesi nekadar olmalıdır. İlgilenen arkadaşlardan yanıt bekliyorum. |
|
|
|
|
|